Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 hun har spist små grøt porsjoner i 1 mnd ca. gir dere en full grøt porsjon som står på pakken? hun får 230 ml melk pr måltid,trenger jeg så mye grøt da?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Mini på 5,5 mnd spiser mer enn full porsjon 2 ganger for dagen. Stort sett da. Lager til ca 120-130 vann og blander i nok grøtpulver til at det blir grøt og da spiser han stort sett opp eller nesten opp. Vi har gått over til 6 mnds grøt nå for å se om det kunne hjelpe, men han spiser faktisk mer av den enn 4 mnds grøten, smaker vel bedre kan jeg tenke meg, hehe... Jeg synes 230 ml melk høres enormt mye ut, jeg ville nok heller gitt mer grøt og mindre melk om jeg var deg, det er jo fast føde som skal gjøre henne mett nå i tiden fremover og ikke melk.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Lisjejenta mi får full porsjon graut til kvelds og ein porsjon potet til lunsj. Fruktmos attåt begge måltida.ho er 5.5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå