Gå til innhold

Hva er det egentlig "lov" til å sladre om her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermødre/-fedre og kjærester/samboere/ektemenn er det visst lov å henge ut og skrive de groveste ting om, men så fort man nevner noe om venninner, så er man ei kjerring, dårlig venninne og det som verre er. Synes det er en relativt merkelig dobbeltmoral. Hvis man er sikker på at ingen her inne vet hvem man er, så spiller det vel ingen rolle hva man skriver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer visst an på hvem som er hovedinnlegger. Varierer litt hva som er greit, har jeg skjønt.

Skrevet

her inne har jeg fått med meg at noen er populære,og kan si omtrent hva de vil.

mens andre kan bare såvidt åpne munnen,og så er det noen der og hugger med en gang....

Skrevet

Eig.

Må da være verre med familiemedlemmer man har vist frem på hjemmesiden enn navnløse venninner?

Skrevet

Sladre om hva du vil, vel?

Du kan be din verste fiende om å dra til helvete- måten du sier det på kan til og med få vedkommende til å glede seg til turen...

Ikke alltid hva som blir sagt- men måten det blir sagt på, altså :P

Skrevet

Jeg sier ikke noe stygt om noen i min familie eller om mine venner her inne, hvorfor skulle jeg det egentlig. Men jeg synnest ikke noe om at enn legger ut ting om folk enn kjenner bare fordi enn ikke er enige med de. Jeg vet også at folk har baktalet meg inne her. Men det sier mer om de enn om meg. Jeg sier veldig lite om sambo her inne. Jeg mener ta ingen her har noe med hva han foretar seg.

Skrevet

Den er jeg med på ;o))

Skrevet

Alt er jo "lov", men er en flink til å forklare situasjonen i innlegget får en heller ikke tyn. En må jo tåle at folk er uenige. Det er vel grunnen til at vi er her?

Skrevet

er litt enig med ()()() ....

Skrevet

Joda, det er jeg helt enig i. Synes bare det er merkelig at det er enkelte det er lov å skrive negative ting om og andre ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...