Gå til innhold

Åiiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente dere når babyen snudde seg med hodet ned? Har menssmerter og verker i rygg og nedover beina! Kan det være at den snur seg,at det er det jeg kjenner?? Kjenner det spesiellt godt nederst i lysken på venstre siden. Er bare i uke 33 så jeg håper det ikke er fødsel som er påtur nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det veldig godt da den snudde seg - kjentes ut som han kom ut! Fikk skikkelig nedpress og ble liksom "full" nederst i bekkenet. Nå har jeg vennet meg til det - og gleder meg bare til han fester seg skikkelig for da sier de at man kan bli mer stabil i bekkenet. Men er du i tvil - må du ringe jordmora og snakke om det - man skal ikke gå og lure sånn;-)

Skrevet

Ja det kjennes ut som om noe vil ut! Syns det var så rart med disse mens smertene. Men det presser vel på i alle ender når den snur seg. Jeg får vente og se :) å håpe på at det bare er den lille som legger seg til rette :) Legge varmepute på jeg.

Skrevet

Jeg kjente det med ganske så sterke menssmerter nederst i magen, og bak i ryggen. VET jo ikke at det hadde noen direkte sammenheng, men jeg sa til sambo at "kanskje er det baby som legger seg på plass?" og da vi var på kontroll like etter var lå baby slik h*n skulle ligge, med hodet festet, så det er langt ifra utenkelig at det var det jeg kjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...