Gå til innhold

Fame-fotografene


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på den gratis gravid-fotograferingen som det stod om i Gravid bladet?

 

Er dere fornøyde?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg har vært og jeg er veldig fornøyd med de bildene vi fikk!!

 

veldig kjekt å ha noen "proffe" bilder:)

Skrevet

Hei,jeg vurderer å dra dit men er ikke interresert i annet enn det ene bildet jeg får gratis...Har hørt at det koster skjorta å kjøpe bildene der.Går jo ann å scanne det bildet som man får i gavekortet og kopiere det.

Skrevet

Jeg tok i februar med gutten jeg har nå.Vi får ingen av bildene.Men får et passord og en kode slik vi kan gå inn på nettet og se på de.Jeg tok og skrev de ut der fra på slik fotopapir.Et bilde koster ca 500-600kr.Har tenkt og tatt nå og.Er 18+3 og magen er her.Så blir nok at jeg printer de ut selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...