Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Å dette e ein herlig dag, bursdag å greier ) hehe.... Holder på å koke pinnekjøtt og stryke juleduker ) Så nå kan jeg snart begynne å pynte til jul ) I går kom julegardinet opp i kjøkkenvinduet, knall koselig )
*Super*Mamman* Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Åh...hørtes koselig ut:) Gratulerer så mye med dagen:)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg må vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står, og ser når du vil masjere (eller noe sånt). Bukke, nikke, neie. Snu oss omkring. Danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere. GRATULERE :-)
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 *synge med majamini* Gratulerer med dagen
mamman til karen elisabet. Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Synger med! Gratulere med dagen!
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Synger med! Gratulerer så masse med dagen.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Tuuuuusen Takk Jenter, dere er nusselige )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 gratulerer med dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå