Gå til innhold

HAPPY BIRTHDAY TOO ME :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å dette e ein herlig dag, bursdag å greier :o) hehe....

 

Holder på å koke pinnekjøtt og stryke juleduker :o) Så nå kan jeg snart begynne å pynte til jul :o) I går kom julegardinet opp i kjøkkenvinduet, knall koselig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh...hørtes koselig ut:)

Gratulerer så mye med dagen:)

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg må vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står, og ser når du vil masjere (eller noe sånt). Bukke, nikke, neie. Snu oss omkring. Danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere. GRATULERE :-)

Skrevet

*synge med majamini*

Gratulerer med dagen

Skrevet

Synger med!

Gratulere med dagen!

Skrevet

Synger med!

Gratulerer så masse med dagen.:)

Skrevet

gratulerer med dagen!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...