Gå til innhold

Fame-fotografene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på den gratis gravid-fotograferingen som det stod om i Gravid bladet?

Er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på gratis gravid-fotografering, men med datteren vår. Anbefaler det IKKE. Lureri til de grader. Man må kjøpe bildene ferdig innrammet til sinnsykt høy pris og dååårlig kvalitet på rammene. Har vært borti litt av hvert av fotografer grunnet barn og bryllup. Anbefaler deg å gå til et sted hvor man får med seg bildene på disk (eller noe i den duren). Sjekk ihvertfall hva du må betale for bildene/forstørrelser før du bestiller.

Skrevet

Må si meg enig med anonym her. Jeg har tatt bilder på fame utenom graviditeten, der det liksom skulle være tilbud på bildene. Bildene var fine, men de bli VELDIG dyre. Jeg kommer til å se meg etter andre fotograf firma enn fame når lillingen skal taes bilder av:)

Skrevet

Det er mange på BIM som har skrevet om at de har vært og var veldig fornøyd. Jeg har ikke hadd tid til å gjøre det enda men vurderer å dra en tur neste uke. De som skrev at de har gjort det sa at det var artig og du kunne printe ut bildene hjem fra nettet og sett inni ramme... da blir det jo gratis. Det er veldig dyrt hvis du skal kjøpe bildene fra dem men det er jo bare å bestemme før du drar dit hvis du ikke har råd til det. Da koser du deg bare med dem du får tilgang til på nettet og sparer pengene ved å printe dem ut selv.

Skrevet

Enig med deg. Jeg tok bilder forrige uke, og var veldig fornøyd. Fikk 5 bilder som jeg kunne laste ned to dager etter at jeg var der. Det er jo helt gratis. Trenger jo ikke bestille bildene fra fame. Fikk også en gavesjekk på babyfotografering inkl en time med visning av bildene. Men tror ikke jeg får bildene digitalt da så viss jeg vil ha bilde av babyen må jeg betale, men det kan jeg jo bestemme da. Gravidfotograferinga er i alle fall gratis og selv om det selvsagt er reklame ser jeg ikke på det som lureri!

Skrevet

Gravidfotograferingen er hvertfall ikke lureri, jeg har 5 kjempefine bilder her hjemme som de tok. Jeg fikk dem på pc'en, og har lagret dem, og fremkalt dem via fotoknudsen. Så fame har ikke fått en eneste krone fra meg ;)

Skrevet

jeg var der med min førstefødte.. gratis ved babyfotografering,men du må tilbake for å ta 1 års bilde.. det er svinedyrt...1000 kroner for et lite bilde... bilde er fint det,men synes det er i drøyeste laget med prisen...

Skrevet

Så sant så sant egentlig. Det vi har gjort er å ta bilder selv, med svart og hvit bakgrunn (hengte opp laken) hvor jeg står i forskjellige stillinger og holder forskjellige steder for å dekke til osv... Tok super mange og mikser og trikser på photo shop. Utrolig gøy og blir veldig stilig. Det er også å anbefale. Jeg drar ikke til fame selv om jeg har et sånn gavekort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...