Ikkelektuell Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Her har dere enda en tråd dere kan bruke til den evinnelige røykediskusjonen deres. Kanskje dere kan la være å starte flere nå?
Voyeur Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Enig med deg Jeab. Blitt litt for mye røyk her inne på kranglesiden, men ilden er dødd ut! (Forresten så syns jeg flere burde lære seg å ignorere ting de ikke liker, isteden for å bruke så fryktelig mye energi på det.)
Ikkelektuell Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Ilden tok kvelden for lenge siden, tror jeg... Det begynner å bli kjedelig her. Det kan virke som om alle som var morsomme å tirre har blitt enige om å føde omtrent på samme tid. Nå er det jo bare medisinblide lykkepille-junkies igjen. Skjønt, det er jo aldri sikkert det var så mange av de førstnevnte, jfr. denne ukens heftige debatt på DiB-krangle om hvor mange nick hver enkelt har, og ikke minst hvem som er hvem. Jeg tror for øvrig at du er *Sommerfugl*, Voyeur.
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 *Holder hendene foran ansiktet mens jeg sier boooorte.......* BØH!!! ;-) hehe....
Voyeur Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Jeab. Er det lov til å si man er skuffa over hvem du trodde jeg var? Eller er det å be om drama? Det var nemlig fryktelig feil.
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 nei,vet du det er virkelig ikke lov å si..nå ber du om drama... skal vi ha glamour eller hotell cæsar-type drama??? hehe... ;-)
Voyeur Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Har ikke vært en særlig stor fan av Glamor, og har aldri sett en episode (!) av Hotel Cæsar, så denne tråden blir vel å dø ganske raskt av seg selv. Dessuten er såpeopra litt for konstruert med mye skrik og lite ull, akkurat slik som BiM. (Blir ofte skreket om det samme også, om og om igjen..) Ikke avansert nok til at det klarer å fange min interesse. (Selv om noen spesielle gjør en veldig god jobb *knegg*<3)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 ..forstår godt at du blei såra av at jeab tror du er sommerfugl ja... føler faktisk med deg...
Voyeur Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 O.o Flere som vil være med i dramatråden. Jeg lurer bestandig på hvem Anonym er jeg da, men har funnet ut at Anonym er nødt til å være en av de supersnille søte damene med prinsessenick inne på skravle. Litt sånn Dr. prinsesse og Missis Hyde.
Ikkelektuell Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2007 Feil? Kan jeg aldri tenke meg. Jeg tror også at du står bak overdreven-tegnsettingsbruks-NN, samt Dr. Yppert på DiB. PS Hyggelig å se deg igjen. Som Voyeur, mener jeg selvsagt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå