Sylteflesk Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Tenkte å kjøpe et slikt til jenta til jul, men er det stor forskjell på de ulike merkene/butikkene? Noen som har ett å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Hei. Kjøpte et på Europris til 149 kr. Ser det er det samme som Toyrus, barnashus mfl. har. Er kjempe fornøyd og har mange venner som bruker det. Er høy rygg bak og sele til ha feste rundt magen. I tillegg antiskli i rygg og på sete..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Har ikke sett så mange ulike merker, men vi har et som er kjøpt på Brio tror jeg det er og det suger big time synes jeg. Pga de brede rillene under, altså der brettet skal skli på snøen, så kladder snøen seg veldig under det og gjør det nesten umulig å dra akebrett med engang snøen er en tanke kram eller fuktig. Jeg ser jo poenget med dype riller også med at ikke brettet skal suse utfor bakker i stor fart, men det får da være måte på... Jeg gav opp hele akebrettet til slutt i hvertfall og kjøpte et vanlig et i stede og lærte ungen å holde seg fast i rattet i stede, funket mye bedre.
Kahbean Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Vi kjøpte et på toysrus men den virker helt lik alle de andre babyakebrettene som jeg ser over alt. Så lenge den har høy rygg og seler så er de flott! De med ratt er selvsagt tøff til barna når de blir eldre men vi brukte akebrett når gutten var ganske ung og da hadde jeg aldri stolt på at han skulle prøv å hold i rattet hele tiden. Anbefaller absolutt et babyakebrett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå