Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 og lurte på om vi fortsatt var interessert i barnehageplass? Jeg svarte et stort rungende JA!!! Hun skulle legge resten av puslespillet, men det så lovende ut!! Hurraaaaaa!!!!! Selv om ingenting er sikkert enda :-) Jeg ble så glad at jeg hoppet rundt i stua og tok indianerdansen, Mia bare så på meg med et spørrelse smil hehe. *håpe håpe at det går bra* Men man skal ikke ta gleder på forskudd da (men likevel, et lite hurra kan jeg unne meg).
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ja hurra hurra. Så heldige dere er som har den muligheten via jobb. Håper det ordner seg for dere. Vi krysser fingre og tær. Her håper vi klagen til kommunen går igjennom og at de får åpne en avdeling til. Da får vi nemlig plass.
Bellen^2 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Whow, det hadde jo vært kjempeflott! Da er du jo rett i nærheten hvis det skulle være noe og slipper å sitte og trippe i kø hjem redd for ikke å rekke frem før de stenger:) Krysser fingre og tær for at dette ordner seg! Da blir Mia liten barnehagefrøken:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ja og den kule jenta hun var på playdaten i går så tror jeg hun blir skikkelig barnehage dronning. Utrolig kul altså...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Så utrolig deilig! Håper dere får plassen og er ikke misunnelig i det hele tatt ;-) Må være utrolig deilig å vite at Mia kun er rett rundt hjørnet, og at man ikke trenger å stresse hjem i trafikken for å rekke barnehagen osv osv.
smurfen :o) Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Det hadde vært kjempe bra om du fikk. skal krysse fingrene for at det går bra
Millapril Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Heldige deg! Det må jo være utrolig praktisk å ha henne så nær den første tiden! Tenk så deilig å slippe å tenke på henting og levering laaangt avgårde! Krysser fingre og håper på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå