Gå til innhold

Har gitt opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da bare 16, og faren til mitt barn er 19. Han sa til meg at dersom det ble slutt mellom meg og han, ville han ikke vite av ungen, det ble slutt ganske tidlig, fordi han var SYKELIG sjalu. Jeg mistet alle vennene mine osv. I ettertid, har han skrevet litt meldinger der han skriver at jeg er egoistisk og bare tenker på meg selv, dette sårer, med tanke på at jeg gjerne vil at mitt barn skal ha kontakt med faren, men hver gang sårer han meg, og prøver å ødelegge meg(knekke meg psykisk), det endte med at min mor måtte true med anmeldelse. Jeg har fått beskjed av profesjonell hjelp at jeg ikke bør ha kontakt med ham, fordi det vil ødelegge meg, og skade barnet. Jeg har ikke kontakt med ham nå, men vet at min eldre bror, og venner i klassen har det. Jeg er ofte redd og bekymret når jeg tenker på hva min eks kan finne på. Noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo temmelig sykt ut. Nesten så jeg ikke tror på at dette innlegget er ekte... men du får snakke med de inne på "snart alenemor", kanskje de har noen råd :)

Skrevet

Uffda, Frøkna- venter på våren... Det var jo kanskje å gå litt hardt ut. Bare fordi jenta er i en veldig vanskelig situasjon betyr det da ikke at det ikke er ekte. Leit for de som kommer inn på disse sidene med et problem, kanskje få lettet litt på trykket til noen andre utenforstående, så blir de møtt med tvil og avvisning...

Jeg vet at det finnes de som iscenesetter problemstillinger på nettsamfunn som dette, men man skal da vel ikke bare avfeie det som løgn med en gang. Jeg mener ikke å være dust her jeg altså, jeg bare syntes det var å gå litt hardt ut her..

Til hovedinnlegger: Skjøner at situasjonen er vanskelig. Men det er vanskelig å gi råd... Bare at du må sørge for å få den hjelpen du trenger, og et godt nettverk. Dersom han truer deg og barnet ditt bør du kanskje ta kontakt med politiet, da må du tenke på din egen sikkerhet. Hold deg unna han hvis du vet han ikke er bra for deg.

Lykke til:)

Skrevet

Det er ekte, det skal jeg love deg.. Og om du er i et fint forhold, så er ikke livet en dans på roser for andre.. Kjekt å få forståelse av ei som liksom skal være voksen!

Skrevet

Holder meg unna, bare synd at det skal gå ut over forholdet barnet og faren i mellom...

Skrevet

Hei, hmmm, ja jeg var vel litt krass i replikken der... men det legges ut så mye rart her på BiM at man blir litt skeptisk til ting som høres litt rart ut. Men jeg håper at ex'en din tar til fornuften og slutter å plage deg. Han er jo den som skal være voksen (i forhold til at du er 16 og han 19). Lykke til :)

Skrevet

Men jeg tipper du blir voksen i superfart når man blir gravid når man er 16 og har sånne situasjoner som ex'en din å hanskes med. Kan ikke si jeg hadde taklet det så bra som det du gjør for 11 år siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...