Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 1 uke før termin eller noe? nå har jeg 5 uker igjen *s'
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 jeg pakket den faktisk på onsdag..fikk melding av ei jeg har truffet noen ganger gjennom bim som fikk ei lita jente natt til tirsdag nå og hun hadde termin en uke før meg...så just to be on the safe side, rett under 3 uker igjen i dag
Kahbean Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg laget ei liste ca 1 mnd før termin som jeg hadde klar tilfeldig noe skulle skje tidlig. Da hadde jeg i hvertfall klart å pakke den på veldig kort tid eller sambo kunne gjør det hvis det trengtes. Jeg pakket den ferdig 2 uker før termin dersom det er ganske vanlig å føde tidlig med andremann så nå er jeg klar Har pakket ferdig min sykehusbag, klær og bilstol står klar for sambo til å ta med når han skal hente oss hjem fra sykehuset, og baggen til førstemann er ferdig pakket slik at han har det han treng når han skal til mormor (han skal ligg over der når vi drar til sykehuset)
Slalotte Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg pakket den på onsdag i all hast for det fosset ut vann av meg.. hehe.. Men pakket den ordentlig i går, er 37 uker på vei..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Jeg pakker det aller, aller viktigste like før jul, og tar det med meg på juleferie, i tilfelle noe skulle skje i julen (er tre uker til termin akkurat på julaften). Deretter kommer jeg til å pakke resten mer eller mindre klart når vi er tilbake - sånn rundt to uker før termin eller så..
Minaw Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Etter en tur til føden på tirsdag som var, så begynte jeg å pakke kofferten neste dag.. Eneste jeg har igjen å pakke er div toalettutstyr.. Like greit å ha det klart.. 28 dager igjen til termin i dag
MegOgAlleMine Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Jeg har begynt litt, og kommer til å ha den så ferdig som mulig noen dager før juleaften.. Har termin 10. januar
ett ønske oppfyllt Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 har 4 uker igjen, og har pakket det meste. man vet aldri når det skjer.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Den er pakket og klar Bare tannbørsten som mangler har også 5 uker igjen, men pakket den for to uker siden Man vet jo aldri når ting begynner å skje
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Forrige gang kom babyen 5 uker før tiden og da hadde jeg ingenting klart. Så denne gangen står den vel klar fra uke 30, tenker jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå