Gå til innhold

den store husmoruka... også lurer jeg på no'

Anbefalte innlegg

Skrevet

først vil jeg skryte... ha ha ha... det er lov! For dere vet det berget av klær.... det store med alle de rene klærne somm ike bretter og stryker seg selv, og som slett ikke går inn i de riktige skapene av seg selv.... tryll tryll... i løpet av to dager er det borte.... også vet dere det andre berget.... det som ligger under og over og rundt alle skittentøysdunkene... det som ikke går inn i maskinen av seg selv..... det er snart borte det også, og de bittesmå klærne har snart funnet eskene sine, og de gutteklærne som er i str 4 år burde vel ha funnet esken sin for lengst, men nå.... tryll trylll så fant de esken sin. deilig altså....

Men så, for det er tusen ting å gjør ei dette huset, i og med at vi er et skippertaksektepar, med latskapen som vår beste venn / aller verste fiende.... det som står i hodet mitt nå er takke kortene. Jeg bøyer meg i husstøv for at du er ferdig med dem snulder, og jeg er snart i havn..... men Julekort.... herre min hattt.... jeg vil jo sende ut julekort.

og nå komme spørsmålet. kan jeg få aksept for at jeg i år har bestilt bilder med ferdig tekst på. For jeg syns at bildet og hilsenen er viktigst, men jeg vet jo at min svigermor sikkert kommer til å snakke drit om det julekortet i flere år fremover... derfor trenger jeg at dere skal si at det er ok i år, når det er så mange ting som foregår. .... også lurer jeg på hvor mange dere sender ut... jeg har bestilt 70 stk - shit... mange ??? få??? er jeg gal i skjegget????

GOD JUL!!!

har vaska klær da ;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med 70 julekort så må man absolutt ha ferdig tekst. Det må jo også svigermor skjønne. Men hun tror vel at hun er den eneste som får kort:-)

Jeg har sendt opp til 40-50, men i forfjor hadde jeg en opptelling og fant ut at det var bare noen og tjue som sendte oss kort tilbake. Så nå bestiller jeg 30 kort og lar det bli med det.. Med ferdig tekst jeg også

Skrevet

Ja jeg er helt enig med travelmor!! Jeg har i mange år sendt til mange og fikk ikke halvparten igjen. Så nå er det kun de som jeg får tilbake av - men gamle tanter går ikke under den kategorien. Rekner ikke å få fra de, men det er koslig å sende til de for jeg vet de setter utrolig stor pris på det!!!!

Svigermor kan få ferdigskrevet tekst hvert år framover, etter det vi har lest her:) Drit og dra!!!

"God jul på gummihjul

over bakkar og bru

der sitter svigermor

og melker ei ku!!!!"

hihihihihi

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha..... :-)

men da er jeg grei i år, så kan jeg gjøre som dere... telle opp hvem vi får fra skrive det opp på julekort lista, også ser vi hva som skjer.... det var lurt. :-)

får håpe der blir bare 30 til neste år da ;-)))))

Skrevet

Klart du kan lage julekort med ferdig tekst på!

Det er bare Superwoman som klarer å sende ut nærmere 100 håndskrevne kort samtidig som hun baker de riktige 7 slaga til jul og handler inn 42 små julegaver til eldstemanns klassekamerater og 23 nydelige innpakkede oppmerksomhetsgaver til sine "nære" venninner og inviterer gamle tante Magda til julefeiring sammen med Supermann og de 4 barna de har sammen mens alle beundrer det nydelige pyntede juletreet speilet i de blankpussede vinduer Superwomans voksende tvillingmaves og duften av ribbe og pinnekjøtt og multerkrem og hjemmebrygget øl og alle de ting en karrierekvinne bare må gjøre for å gi barna et minne om en hyggelig og tradisjonsrik jul slik at de har no å gi til sine barn den dagen de kommer.

Svigermor kan bare ta lang fart og være glad til at hun får julekort! Nemlig

Skrevet

Du, forresten, hvor får du kjøpt den tryllestaven som tar klesvasken fra A til Å?

Kan jeg få ønske en sånn til jul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...