Mille** Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I dag skulle jeg kle på henne hvite ullsokker, men neida snuppa sier hun skal ha de rosa sokkene mamma! Syns hun var litt tidlig ute med sånt da, er jo bare 2 år, menmen... ;o) Trassen er forresten kommet for fullt, egen vilje er virkelig oppskrytt!!!! Hun blir jo helt vill, får nesten ikke kontakt med henne når hun setter igang. Er det egentlig normalt med sånne voldsomme reaksjoner på bittesmå ting, noen ganger begynner hun uten at jeg skjønner hva som utløste det. Huff...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 He he, herlige tider ;-) Jeg gleder meg myyye til jeg har en på 2 år og en på 4 år :-/ Foreløpig er jo minsten uskyldig....
Mille** Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Ja det er bare å glede seg! ;o) Har jo ei på 9 år som trasser på sitt vis da, trassalderen går liksom aldri over, den forandrer bare uttrykk etterhvert. Trasser sikkert av og til jeg også, hehe... ;o)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 He he, ja det gjør du nok. Jeg er definitivt i 30 års-trassen ;-) Slenger meg i gulvet og hyler "Vil ikke!" ;-) Gleder du deg i veldig til eldste blir tenåring da? Ho ho.
Mille** Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Hehehe....30 årstrassen skal man ikke spøke med nei! ;o) Tvillingsøstra mi har ei på 12,5, så jeg ser jo at dette kommer til å bli verre, huff og huff.... Tror jeg trenger en husmorferie snart, får jo det i januar da, men det er leeenge til!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Hihihihihi, så skjønn da!!! Flink til å være 2 år da.... Godt dem er litt bestemte se:-D Vet hva han vil han balsensiusen her og gitt;-) Tror og håååper, he he, at det er vanlig med slike trassutbrudd:o)
Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Syns du skal ta den noen netter på hotell i Bergen ;-) He he...
Mille** Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 Hehe...ja det hadde vært noe! Du kunne jo tatt husmorferie samtidlig, tenk så delig å ligge på hotell en hel helg uten mann og barn. *drømme* )
Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Ja, da kunne vi hatt rom ved siden av hverandre og drukket sprudlevin i spa-avdelingen ;-) *Drømme, drømme*
Mille** Skrevet 30. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2007 *sukk* Ser det for meg......ahhh....DET hadde virkelig vært noe!! )
Mille** Skrevet 30. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2007 Litt bestem høres jo ut som himmelen iforhold til hvordan vi har det nå. ;o\ Selv om hun er bare 2 år og 3 mnd så tror jeg at rosa er hennes yndlingsfarge, får hun valget så velger hun rosa, om det er klær, tegneark, tegnestifter, sokker osv....rosa, rosa, rosa! Prinsessa mi det. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå