<3 qleopatrice <3 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Ei som jeg kjenner er skikkelig syk med høy feber og influensa, så igår var 3 dagen hjemme fra jobb og hun fikk time hos legevakten. Men så fikk hun ikke sykemelding og de sa hun måtte ta kontakt med fastlege idag.... Er det vanlig andre plasser i landet? Dette var i stavanger. Jeg synes det var helt utrolig dårlig, jeg har selv vært hos legvakten og fått sykemelding.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Jepp, da jeg var gravid sist fikk jeg samme beskjeden. Det var på Bergen legevakt
mamman til karen elisabet. Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Jeg tror ikke noen legevakter gir ut sykemeldinger,har heller aldri fått sykemelding der.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 oki jeg trodde at når av en grunn ikke kunne gå til fastlege, så fikk samme beh. på legevakt. Jeg har fått sykemelding ihvertfall 2 ganger hos legevakt. Synes det systemet virker merkelig ut, er jo slitsomt for influensasyke å kave seg til lege 2 ganger for bare en sykemeldings skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå