Sara Rompompei Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Og det kribler i en liten, 10-årig mage og jammen kribler det ikke ganske så mye i en stor mamma-mage også ... tihi I dag er det 10-åringens pysjamas-overnattings-party! Mor har ryddet og rotet og slitt og strevd med et umulig hus i flere uker føles det som;o) Men nå begynner det i allefall å ligne på et bare litt rotete hus... Og min kjære svigersøster kom sent i går kveld, ens ærend for å overrekke verdens mest fantastiske sjokoladekake. Den er bare sååå lekker at jeg tror ingen kommer til å tørre å spise den ) Åh, så glad jeg er i svigersøstra mi Hun kjørte 2 timer seint seint i går kveld bare for å levere den. Snille, snille henne Godt man har slike engler rundt seg ) Nå skal jeg i gang med å bake pizzabunner, så må jeg løpe litt rundt med tryllestaven, og trylle-sekken og trylle bort resten av støvet og skit en ;o) Så er det nok snart klart til tidenes jente-fnise-kveld tenker jeg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Så gøy da... Men du, ikke rydd og vask for mye... Det er en stor sjanse for at det ser litt bomba ut når jentene takker for seg.=0))
Trollmora Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Så gøy dette kommer til å bli! 10-åriner er nok ikke så veldig opptatte av om hybelkaninene bor der eller ikke. Stapp inn i skuffer og skap det du synes flyter. Veldig snill svigerinne du har, som orker å kjøre lange veien for å overrekke niesen en kake til dagen! Pizza og kake blir helt sikkert en suksess for pysj-vimsende-snart-store-jenter-på-overnatting ) Kos dere masse i kveld og gratulerer med 10-åringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå