Gå til innhold

4 måneder og SÅ forkjøla!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tullemor er så forkjøla at det av og til knitrer i brystet hennes når hun puster! Hun hoster en del, og det høres ut som hun får opp en del slim. Nesa er også potte tett men den får vi fixet på med saltvann og litt nesedråper. Ellers virker allmentilstanden å være ganske OK, hun har ikke feber. Er bare litt "matt". Men jeg er så i tvil om denne knitringen... Liker ikke å fly til legen i tide og utide for bare å få beskjed om å gå hjem og ta tiden til hjelp. Men når skal man egentlig oppsøke lege med disse små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt til legen, ikke tvil. Bedre enn å spørre her inne. Får bedre svar hos legen....

Lykke til :-)

Skrevet

Så lenge hun spiser greit tror jeg ikke det er noen fare. Har samme situasjonen her i huset, men nå har lillegutt på 4 måneder gått slik i en måned, så tar nok en tur til legen på mandag ja.

Skrevet

Almenntilstanden er din viktigste pekepinn om du skal dra til legen eller ikke, men hva med å ringe til Helsestasjonen? Ofte har de lege der også....

Men generelt er det bedre å ta en tur for mye til legen enn en for lite. Du kan jo ringe og forhøre deg først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...