Gå til innhold

Sambo. jobber offshore.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og han reiser ut nå på mandag( 4 uker før termin)Han blir da borte i to uker og det er ikke så enkelt å komme hjem dersom det skulle skje noe.Fikk beskjed fra jordmor onsdag om at hodet er nesten festet......blir jo litt "nervøs" for at noe skal starte når han er på jobb nå...Noen andre i lignende situasjon???Hva hadde dere gjort???Fikk 2 dager før termin sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon og setter min lit til at det går bra ;-) Min kommer hjem en uke før termin - så jeg skal virkelig ruge bra. Dette er mitt andre barn

Skrevet

Nei ikke enkelt det der, man vet jo aldri når beibien har tenkt å komme!! Min kommer hjem 4 uker før termin, fødte 4 uker før termin sist............. Håper det "holder".

De må vel kunne sette inn litt ekstra i å få hjem mannen dersom det skulle være nødvendig?

Håper det iallefall;-)

Skrevet

min reiste ut igår og er på 4 uker, kommer hjem en dag før termin(!) vi fikk et skriv fra sykehuset,signert av overlegen om at hvis noe skal skje før tiden (fikk 12 dager før sist fødsel) så går det på rederiets forsikringsselskap å få han hjem...

Skrevet

Syns dere er "heldige" jeg . . .! Ikke vondt ment nei . . . . Min kjæreste reiser på jobb 20 januar, jeg har termin 10 februar . Og han kommer ikke hjem før tidligst 15 mars . . . . Muli ikke før april. . . . Sjømann min å . .

Skrevet

min samboer jobber også offshore.. han skal reise ut 14 februar ,.. termin er 17 februar .. Men planen vår så langt er å prøve å jobbe inn en uke ekstra før termin, de har jo krav på en uke permisjon ved fødsel med lønn.

Skrevet

Du må bare la det stå til og satse på det går bra.

Første gang måtte vi bestemme allerede 5 mnd før termin når sambo skulle komme hjem fra utenlandstjeneste. Vi fant ut at 5 dager før termin var ok, og det gikk bra det.

Hvis ikke hadde jeg bare født aleine, ikke noe krise det heller synes jeg. Det er jo ikke så mye han får gjort uansett.

Kjipt for han å gå glipp av fødselen, men når jobbsituasjonen er sånn, må man jo bare gjøre det beste ut av det.

Han var hjemme to uker etter at jr var født, så dro han og var borte i to mnd.

Skrevet

vi vet ikke hvor lenge han blir hjemme når han kommer en dag før termin,mulig han drar allerede etter bare noen dager og da blir han borte i 18 uker,nigeria...syns vi skal være stolte som klarer oss så fint alene jeg :)

Skrevet

Min mann jobber også offshore.. Han har tatt permisjon en uke, og da kommer han hjem en uke før termin. Satser på at det går greit.. Men er litt skummelt og..

Skrevet

Vi er mange i samme båt her,og jeg ser jeg ikke har noe å klage for:-) Vi får ta det med ro alle sammen og knipe det vi kan..hi hi...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...