Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Før fikk jeg 2600, og nå har det gått ned til 1900. Er det fordi dette er året sønnen min fylte 3 år? eller fordi jeg og bf har delt foreldreansvar for gutten? Gutten er hos faren kanskje 2 helger i mnd. Ikke mer, men vi har delt foreldreansvar fordet. Skjønner ingenting....har ikke fått noe brev med forklaring eller noe. Ikke det at jeg er skuffa, men hadde vært fint å få vite hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Sikkert småbarnstillegget som har gått bort .
Gjest anouschka with Love Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Barnetrygden har aldri vært på 2600 kroner. Det er nok småbarnstillegg du har fått i tillegg. Det forsvinner når barnet er 3.
Moren Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Har sønnen din bursdag nå i desember? Er småbarnstillegget ditt som er falt bort ser det ut som. Og det har du bare fra de er født til tre år.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Takk for svar dere Ja, det er nok småbarnstillegget som har gått bort. Godt å vite det nå. Han fylte 3 for 2 mnd siden, så rart at det ikke har gått bort da. Men det er hvertfall godt å vite, siden jeg har så lite peiling på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå