Gå til innhold

For dere som har tatt keisersnitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva innebærer det for kroppen? Altså har det noen bieffekter...hehe...er ikke så velartikulert i dag, gitt...

Prøver igjen!

Har det noe å si på bedringen etterpå, sånn i forhold til at kroppen innstilles på å føde, men ikke får gjort det...liksom...hehe, skjønner??

Dette spørsmålet blir da rettet mot de som innlegges for en ordinær fødsel, men må av en eller annen grunn ta keisersnitt i stedet.

Er det noen forskjeller sånn rent fysisk -annet enn de åpenbare da såklart :-) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at det tar lengre tid å få bort magen, og at ammingen kommer i gang noe seinere...

Det med magen stemte på meg iallefall. Tok ks med førstemann, og det tok mange, mange mnd før jeg var normal igjen. Men melken kom med en gang. Da jeg fødte vaginalt, ble magen raskere flat, men det tok faktisk lengre tid før melken kom,,,,

Vet ikke om det var noe sånn du lurte på men, hehe...

Skrevet

Jepp, det var det jeg lurte på, vettu :-). Men erdet noen andre ting også -sånn i forhold til "jente-tingene" våre sånn lenger nede ?

Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener, men ingen symptomer/bivirkninger nedenfor såret iallefall...

Skrevet

Blør man sånn som man gjør etter vanlig fødsel? Altså i mange uker etterpå?

Skrevet

Ja, man blør like lenge som en vaginal fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...