happymom4 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Hei jeg tenkte jeg måtte dele denne opplysningen med dere:-) Jeg har funnet ei som selger billige og søte brudepikekjoler inn på qxl. Jeg har bestilt ifra henne og jeg er veldig fornøyd med kjolene. Kjekt å kunne spare litt penger:-)
Libido- Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Synes de var dyre jeg. Har sett mye billigere mange andre plasser. Men jeg måtte bare bestille den nederste! Nydelig =)
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 har bestilt brudepikekjole til begge jentene, takket være innlegget ditt fant jeg endelig noen fine kjoler som jentene passer:) hadde ikke tenkt på å kikke der før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå