Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Dette blir et såkalt negativt innlegg som mange misliker å se her inne, men vil gjerne ta farvel siden jeg har hatt stor glede av sidene. Var på UL på tirsdag der det viste seg at hjertet til babyen hadde sluttet å slå. Hadde utskrapning på onsdag, så nå er jeg ikke gravid lenger...... Jeg var 13 uker på vei. Håper ikke jeg gjør noen engstelig med innlegget mitt, som legen sa til meg så er det sjelden det skjer noe så sent. Jeg ønsker alle dere andre lykke til videre i deres svangerskap, dere får nyte den lille i magen og glede dere til alt dere har i vente.
Mops7 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Utrolig trist og høre, og du skremte i allefall ikke meg. Håper det går bra med deg og at du blir gravid påny fort om det er det du ønsker. Mange gode trøsteklemmer kommer din vei!
Axus' girlfriend Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Trøsteklem, håper å se deg igjen snart!!
Måånestråle Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Det var utrolig trist å høre, Trollmor! Håper det går noenlunde bra med deg framover, og at du kommer tilbake i trimesterne om ikke så lenge. Jeg synes det må være rom for slike innlegg som dine også, vi må tåle å forholde oss til det som er livets realiteter for andre, selv om vi er trygge og lykkelige i vår egen lille gravide-boble! Ønsker deg alt godt, Trollmor! Ta godt vare på deg selv og Trollfar. Trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå