Gå til innhold

Skal ungene være med å pynte treet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller overrasker dere dem med ferdig pyntet tre? Jeg syns treåringen må få være med og pynte i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart han skal være med. Det er høydepunktet lille julaften det :-)

Skrevet

Ja, eldstemann skal få være med. Minsten på 10,5 mnd tror jeg vil holder unna...

Skrevet

Der har jeg og gubben litt forskjellige tradisjoner... jeg er vant til at ungene pynter treet lille julaften, mens han er vant til å våkne til ferdigpynta tre på julaften. Vi ble enige om et kompromiss til våre egne barn: de får være med å pynte til jul (sette ut nisser og sånt), mens treet pynter jeg og gubben etter de har lagt seg lille julaften. Så våkner de på julaften til pynta tre - med en pakke til hver under. Mulig vi endrer dette etterhvert, men foreløpig er de bare 3 1/2 og 1 år.

Skrevet

Her pynter vi sammen lillejulaften med nissehits i bakgrunnen og julestemmning i stua.

Åhhhhh, gleder meg.:o)

Skrevet

Her skal alle bidra (:

Både han på 3 og vesla på 1,5. Da kjenner hun kanskje at det stikker litt og holder seg unna resten av jula (er lov å håpe)...

Skrevet

Vi pynta i gaar og da var begge ungene med :) Baade han paa 17 nd og han paa snart 3.

Var kjempe koselig :)

Skrevet

Har pyntet etter at han har lagt seg på lillejulaften. I år skal han få være med. Er nå 3 år og synes sikkert det er moro.

Skrevet

Begge deler :-) Vi henger på lys og glitter og julekuler øverst om kvelden slik at de kommer ned til pyntet tre, og så får de pynte treet med kuler og dilldall nedrest i deres høyde etterpå.

Skrevet

Her skal hun få våkne til ferdig pyntet tre på julemorgen. Prøve å gi henne den "magien" med å våkne til en juledrøm. (kilsjeklisje)

Gleder meg til å se ansiktet hennes:)

Skrevet

Her pynter vi alle 4=)

Sambo,meg og ungene på 5 år og 2,5 år--

Skrevet

tror han skal få være med ja,han er 2 år og 4 mnd:) i fjor plukka han av pynten hele tiden,håper han hører litt bedre i år..minstemann på snart 5 mnd skal ikke pynte hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...