Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7 måneder har fått gåstol med hjul i gave, og elsker den! Jeg er usikker på om dette er bra for rygg og hofte, er det noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på gåstol her inne, så får du opp mange tråder!

Fysio og helsesøster fraråder bruk av gåstol..

Skrevet

Hei hei!!

Vil bare fortelle litt om min erfaring med gåstol.. Jeg tør påstå at lillegutt her i huset fikk en mye bedre livskvalitet etter at gåstolen kom i hus..Han var en rund og god baby og hadde problemer med å bevege seg.. Vi brukte gåstolen ca 30-40 min pr dag og han var så blid og fornøyd..

Tror nok at det kommer an på hvor mye den blir brukt om barnet får skader eller ei.....

Om hun elsker den, så la henne bruke den:-) Her fikk den i allefall super fart på den motoriske utviklingen til lillegutt....Han lærte seg å både krype og å reise seg i løpet av noen få uker.. (Han var 8 mnd da han fikk den)

Skrevet

På fysioterapi ble det brukt som et eksempel på noe en burde unngå, sammen med hoppehuske. Men alt med måte:)

Det er diskutert mye, og en del av trådene inneholder også mange linker der fagpersonell skriver om hva som er problemet.

Som alltid her inne argumenterer mange med at "jeg tok ikke skade" eller "det har gått bra med mine barn":) Og det er sikkert sant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...