Nivea30 Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Skal egentlig opp til en venninne i dag, men hun lå og spydde for 3 dager siden. Hun er oppegående nå da, men jeg lurer på om hun fremdeles kan smitte meg. Har ikke lyst på omgangssyken, nei...
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Det er vel ikke smittsomt etter en har hatt det tror jeg??
bullebull&gullegull Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 24 timer etter at den syke sist kastet opp/hadde diare er det gjerne trygt å reise på besøk. Er det 3 dager siden er det ganske så trygt. Når jeg som ansatt på et sykehus får omgangssyken har jeg karantene 48 timer etter siste sjau )
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 er det ikke sånn at det bare er smittsomt uken før du får det, og toppen tre dager etter utrudd?!
anne* Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Har du det NORO-viruset som går nå (og hver vinter...), så er du smittefarlig i hele 2 dager ETTER du er frisk/symptomfri. Det er derfor det er så mange som blir syke/smitta. Litt spesielt. Så vask hendene folkens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå