Gjest anouschka with Love Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I livet, barna mine, vennene mine, helsa mi som forvandlet seg fra å være kronisk syk i 10 år (ME) til kronisk frisk i 12 mnd nå! Også er jeg forelska, har prøvd å gi slipp hundre ganger men så popper han inn igjen. Jeg hører navnet hans i ørene mine gjennom musikk, tale eller rett og slett i stillheten. Han er ikke en gang min! Jeg vet ikke hva han føler, vi har heller ikke noe forhold, men jeg bryr meg ikke. Kjærligheten er så uendelig, så vakker, så ren... Om han ikke elsker meg noengang spiller ingen rolle. Jeg kan gå videre, leve uten han og fremdeles leve og ha det bra . Jeg har fått kjenne ubetinget kjærlighet! Så vakkert. TAKK ))).
Anele&Solstråla Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ble glad av å lese dette:) er veldig forelska i jenta mi!
Solstråle* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 For et oppfriskende innlegg!! Ønsker deg bare all hell og lykke:-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Utrolig koselig å lese slike innlegg! Så deilig du må ha det!!
¤ my precious ¤ Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Måtte smile da jeg leste innlegget ditt, skikkelig koselig :-))) hihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå