aniskringle Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I dag har jeg storvask av hus og klær. Sønnen min på 9 år skal innlegges på sykehuset på tirsdag. Skal operere ned testiklene sine. Han har CP(sitter i rullestol) og epilepsi. Må derfor være på sykehuset 3-4 dager. Syns det er greit å få ordna mest mulig før vi drar. Pappan blir hjemme med de to andre barna.. Jeg må si jeg gruer meg litt til operasjonen!!!!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Vil bare si lykke til :-) klem
Øyboeren med to små <3 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 skjønner jeg godt, er aldri gøy når barna våre blir operert.. :s dattera mi er bare 5 mnd og alt operert to ganger, senest nå på mandag.. men du skal se det går så bra så..! gjør som oftest det..
Hibbel Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Huff, føler med deg. Vi skal om under 2 uker. Jeg har ikke helt begynt å forholde meg til det ennå.... Minsten på 19 mnd skal også operere ned en testikkel. Stakkars små barna. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå