Gå til innhold

Besafe 1,2,3 el. noe - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at dette bilsetet (15-36 kg) er kraftig nedsatt hos Barnas Hus.

Noen som har det? Positivt/negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi har setet å er godt fornøyd med det, men har nå sett at HTS har kommet med en ny utgave av det setet som heter Izi up ( se på www.hts.no) Det setet kan en legge ryggen litt bakover på, jeg hadde helt klart valgt det setet frem for 1-2-3 sete, selv om det i utgangspunktet ikke er noe feil med det.

Jeg hadde glatt betalt noen ekstra kroner for at snuppa kunne få en litt bedre sove stilling i bilen.

Skrevet

Hvor nedsatt? Vurderer å kjøpe dette selv, hadde jo vært genialt å fått det til en rimeligere penge...

Skrevet

ytterst sjelden snuppa på snart 4 år sover i bilen, så det ser jeg ikke på som noe vektig argument for oss...

Skrevet

nei, da er det jo ikke noe poeng. Her sover snuppa på 3,5 år så fort vi kjører mer en 10 min på ettermiddagen.

Skrevet

ja da blir det noe annet :)

Skrevet

Nesten halv pris, koster 799 nå mot normalt 1499,-

Ble litt i tvil om Izi Up nå, det var en del dyrere, nesten 2500 tror jeg, men snuppa sovner ofte i bilen på ettermiddag.

Skrevet

"nå"? hvor lenge?

Skrevet

Vet ikke, startet i går i forbindelse med ny butikk i Trondheim. Pleier det å være 3 dagers eller lengre? Så langt lageret rekker? Beklager, vet ikke mer.

Skrevet

Dæng... kommer meg ikke til byen før 14.desember :( Lurer nesten på om jeg skal få noen til å kjøre innom og kjøpe det..

Skrevet

Men dette er jo åpningstilbudet på ny butikk i Trondheim. Det gjelder ikke i butikkene i oslo og sandvika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...