Icedancer Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 En ting er at han ofte svarer oss med "no" eller "Yes" når vi ellers forventer et vanlig ja eller nei. Men Lillemann var hos mormoren sin her om dagen. De lekte og hadde det koselig på gulvet. Mormor lå strekk ut på ryggen da lilleman forsiktig drar opp genseren hennes for å se på magen. Med store øyne slipper han gensere - "Oh my God". Alle som så og hørte det kunne jo ikke anet enn å få skikkelig latterkrampe:) Men hvor han har hørt det aner jeg ikke, og det gjorde det egentlig enda morsommere.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 hehe,bra sagt!! Min og pleier å imitere ting han bare tilfeldig hører på tv og musikk. Han kom plutselig til meg og sa LÅV JUUU, MAMMA, når han ikke var gamle karen. Nå har han fått dilla på ordet hippopotemus, hihi, sikkert noe han får med seg i barnehagen eller no'...:-)
Galskapens overhode Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Tror det kommer an på hva de hører der de er ofte. Jenta til ei jeg kjenner er 2 år og 4 mndr, også hun tar hendene til ansiktet og sier med store øyne "Oh my god" Jenta mi sa en stund "forget it", noe hun plukket opp hos tanta på 14 år. I stedet for kom igjen sier hun av og til "Come on" Nå er dukka mi 4 år da. Da hun var 2 år lærte jeg henen å si "I love you".. -syntes det var ganske søtt jeg.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Hehe, min kar er også skikkelig "engelsk" av og til... Da han var ca 1 år gikk han fra å si hadet til bye-bye. Litt morsomt når han sier "bye mamma"... Men så ser han på teletubbies på BBC da...og ellers sier han: Come on, no, okay, all gone (når noe er borte), kiss + diverse andre ting han snapper opp. Og den røde teletubbien poo kaller han "pao", altså skikkelig engelsk uttale. De har ledd mye av han i barnehagen og er forbauset over at han kan engelsk! PS: Bare bra han lærer, har jo litt familie i usa da:p
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Glemte å si han er 21 mnd nå...og ei skravlebøtte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå