Gå til innhold

Ang. å ta omsorg for vaksne born..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg for nokre dagar sidan at det var nokon som kritiserte ei mor for å køyre ein vaksen son til legen, eller noko liknande. Sette meg ikkje inn i saken, men det minna meg om noko veldig fint eg las i Per Asbjørn Risnes Jr. si bok "Verdens beste pappa".

"Jeg glemmer ikke min gamle grandtante på 103, som stod i vinduet og så ut i regnet når datteren på 79 kom hjem fra handletur. Hun sa oppgitt, men kjærlig "Se på jentungen, springer ute i regnet uten oljehyre." Så lo hun litt av seg selv.

Du er forelder på livstid. Du har satt i gang noe som følger deg hvor enn du drar. Hva enn som skjer.

Å vere far (hugs; pappabok) tar aldri slutt."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så sant ,så sant. Det var forøvrig meg som fikk den skyllebøtta. Men uansett hvor gamle de er her i huset får dem hjelp når de trenger det. Det er ikke aldersbetinget støtte hos oss.

Samme om det er en voksen sønn, foreldrene mine, en nabo en vilt fremmende ,så hjelper man vedkommende når de har brystsmerter og pustebesvær. Nå var det jo heller ikke noe å kimse av , da han hadde betennelse i hjerteposen hvor faktisk en av anledningene til at man kan få det er hjertinfarkt. Heldigvis var det bare et virus som årsaket det, men likevel.

Trur heller det inlegget var ment for å ren provokasjon, hvis ikke er det nok værste for den som skrev det ;o))

Skrevet

mhm, det tar aldri slutt

syns det er greit jeg

og cat veit at man får bøtte uansett hva man forteller her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...