Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 var å fikk modningsakupunktur i går og idag har jeg skikkelige mens- smerter. ganske så ubehagelig... dette var andre akupunktur behandling. Kjente ingenting første gangen. Flere som har/ har hatt det sånn i etterkant? 18 dager til termin, så tror vel ikke at det har så mye m fødsel å gjøre ennå :-) overbevist om at hun ikke kommer før termin på egenhånd :-)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Du sniker ikke i køen:-)). Har hatt harde kynnere i hele natt og magen har vært knall hard,vet ikke helt hva det er. Kunne godt tenkt meg å bli ferdig jeg også nå.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 hehe... nei prøver å ha god kø- kultur her ;-)) Bare ubehagelig og litt kjipt... særlig når det ikke skjer noe mer... Du skal jo ha KS så det bør da virkelig ikke skje noe mer for din del.... kan bli litt stress da :-)
Mia71 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Fikk menssmerter og vondt i ryggen (som jeg pleier ved mens) etter 2. behandling jeg også. Har 8 dager igjen så jeg håper ting starter å skje snart, he he. men har hørt at menssmertene bare er et tegn på at man holder på å modnes..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Satse på det! siden det er derfor man tar det :-) du har ikke lenge igjen... lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå