ღhælgelainnღ Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I dag startet vi dagen i barnehagen med å gå rundt juletreet og synge julesanger. Samtidig dalte snøen ned. Snakk om flott stemning og koselig start på en ellers så mørk fredag. Ha en fin dag alle sammen!
Monajenten Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Oi, det hørtes fint ut!! Ha en super dag, du også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå