Gjest Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Han er 8år, bør jeg kontakte lege? Han har heller aldri hatt feber så lenge før.
Nit@™ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ville tatt en telefon til legen om jeg følte at det var på sin plass. Ingen som kan avgjøre det for deg. Følg magefølelsen din, sier den deg at du bør kontakte lege, så ringer du og hører om han kan få komme inn til en sjekk. God bedring til gutten din!
futte (tm) Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 På fjerde dagen synes jeg det er riktg å ringe lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå