Gullklumpen! Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Da er jeg tilbake til start igjen! Tok en test i dag for å være helt sikker....der stod det selvfølgelig IKKE GRAVID! Hadde være 5+6 i dag!:...( Da var de blødningene en SA likevel.
kei80 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Får vondt av deg...Utrolig urettferdig! Håper du vil få en liten en så snart kroppen din er klar fro det og ikke minst du! Masse lykke til lykke-liten! Tanker og klem
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 off, jeg føler med deg, vet akkurat hvirdan d er... jeg hadde en sa i slutten av oktober begynnelsen av november...så nå venter jeg bare på tr slik at jeg kan begynne på blanke ark, har valgt å vente en menstruasjon før vi prøver igjen, for å være på den sikkre siden... det er tøft, men du får bare prøve igjen.... jeg ønsker deg super masse lykke til og jeg håper det klaffer for oss begge snart.. neste gang går d bra......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå