Gå til innhold

Da er jeg her igjen!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake til start igjen! Tok en test i dag for å være helt sikker....der stod det selvfølgelig IKKE GRAVID! Hadde være 5+6 i dag!:...( Da var de blødningene en SA likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vondt av deg...Utrolig urettferdig! Håper du vil få en liten en så snart kroppen din er klar fro det og ikke minst du! Masse lykke til lykke-liten! Tanker og klem

Skrevet

off, jeg føler med deg, vet akkurat hvirdan d er...

jeg hadde en sa i slutten av oktober begynnelsen av november...så nå venter jeg bare på tr slik at jeg kan begynne på blanke ark, har valgt å vente en menstruasjon før vi prøver igjen, for å være på den sikkre siden...

det er tøft, men du får bare prøve igjen.... jeg ønsker deg super masse lykke til og jeg håper det klaffer for oss begge snart..

 

neste gang går d bra...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...