Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 uff litt usikker her. Hatt litt vondt i magen i natt, men ikke tak-aktig. Når jeg stod opp var det litt vått i trusa, men ikke mye (tenker på fostervann såklart). Og når jeg nå gikk på do vart det litt rødt på papiret (blod el. evt slimpropp??). Har termin om tre dager og lurer på om noe er på gang. Bør jeg få sambo hjem (har ikke lyst at han skal komme på jobb og så at alle får med seg at han stikker igjen..), eller skal jeg bare ta det rolig og se hva som skjer? Burde jeg dra til sykehuset for en sjekk? Håper på raske svar..
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Har ikke født før, så er ganske så uerfaren. Men hva med å ringe føden å ta en prat med dem, høre hva de har å si. For så å avgjøre om du ringer din samboer?
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Sjølv om slimproppen har gått kan det vere lenge til ein eventuell fødsel. opptil fleire døgn har eg høyrt. Viss du ikkje har rier enno, så ville eg ha lagt meg og prøvd å få meg litt meir søvn, ete litt, forbereda meg til det foreståande. For det kan jo virka som om du snart er i gang Viss du er usikker på om vatnet har gått kan du ta på eit bind for å sjå om det kjem meir har eg lest ein stad. Viss sambuar ikkje kjem på jobb så er det vel like avslørande, og kanskje litt dumt viss det enno ikkje skulle skje på lang tid? Men ta ein telefon til jm/legen din for sikkerheits skuld. Dei vil nok fortelje deg kva du skal gjere
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Ringte jm som sa det samme som dere, at jeg skulle ta på bind og se litt an. Har ikke kommet noe særlig mer så slår meg til ro så lenge. Det kom litt mer blod, det kunne være pga modning sa jm. Jaja vi får se, spennende er det i hværtfall. HI
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Spennande tid framfor deg iallefall Lukke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå