Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg har hldigvis ikke vært så særlig plaget med hormoner... Men... I kveld skal sambo på julebord med jobben sin, og jeg med min, det betyr at vi blir i hver vår by til i morgen... Og jeg hater å ligge alene om nettene... Og jeg savner han bare han skal hente posten omtrent.. Enda vi har vært sammen i over 8 år... Så i går kveld når vi skulle sove, så rant tårene.. Og i dag, når jeg får meldinger med han, så kommer tårene... Og nå når jeg skriver dette så kommer de... Hormoner er kjipe greier, men det er julebord uten følge også....... :-/ Trenger en klem eller ti i dag jeg tror jeg.... *snufs*
Labambie Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Off... Skjønner godt åssen du har det! Føler veldig med deg, et nesten bare å satse på at tiden går fort til du får være med han igjen.. Jeg hadde garantert reagert på samme måte. Kanskje enda sterkere.. Sender deg en god god klem,og håper du klarer å kose deg på julebord!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Tusen takk.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Stoooooooor koooooos!!! Stakkar...huff....ikke greit med disse hormonene,nei....
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Har det på samme måte eg. Har og vore sammen med sambuar i over 8 år, og det er like ille kvar gong han ikkje skal sove heime...;( Stor stor klem til deg!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Godt det ikke bare er jeg som er så "avhengig" av samboer.. Hehe... Vil jo helst være sammen med han hele tiden, iallefall hver natt.... Tusen takk for gode klemmer og koser damer.
Maigullet Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Her kommer enda en klem Har det på samme måte selv... Håper du får en hyggelig kveld da, tross alt!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Sender deg sympati-klem og et klapp på skuldra, Queen of the road. Bare grin, du, ingen vei utenom i disse hormonelle tider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå