mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Jeg håper at alle får en fin adventstid. Jeg gleder meg stort til advent og julehøytiden.Jeg elsker denne høytiden og alt den står for.Håper at mange med meg,gjør det samme
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ja,er endelig advent i morgen Må ærlig innrømme at det er mange år siden jeg har gledet meg sånn til jul som i år Kjempe gøy med en liten som vil være 19mnd i jula. Ha en kjempefin adventstid alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå