Gå til innhold

Jeg er 15+4, med symfysemål på hele 25 cm...!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som lege sa på tidlig UL i uke 12, at jeg mest sannsynlig var et par uker lengre på veg, det vil i så fall si ca 17-18 uker..

Legen sykemeldte meg pga blødninger, så nå er det bare å slappe av å kose seg i førjulstiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann!!! :)

Ja det kan man godt si var et stykke over det grønne feltet!!! :)

hehe.....:) Eller kanskje det befinner seg 2 der inne? ;) Svigerinna mi var på UL i uke 12 og fikk konstantert bare 1 unge, men på ordinær UL så dukka det jammen meg opp en unge til på skjermen ja! ;) Er vel en 4 mnds tid siden at det var ei som hadde fått beskjed i uke 18 om at hu hadde 1 unge der inne, men i en ekstrakontroll i uke 22 så dukka det opp en unge til og! ;) hehe.....

Nei nå var jeg slem med deg her! :) Er sikkert bare det at du har ei ekstremt stor livmor og at du kanskje har kommet litt lengre enn hva du tror! :)

Skrevet

hehe... ja kan godt være lengre på vei enn du tror. Var sjøl hos jordmor i forrige uke og der skulle hun måle meg. Nå må det sies at de har aldri målt meg på den måten, siden jeg har en sykdom som gjør at jeg må ha ul for å følge m på babyen. Så jeg vet at babyen er innen for det hun skal være. Jeg sprengte målene... måtte le da :-) sist jeg gikk gravid hadde jeg stor mage... Noen er bare sånn.

lykke til videre!

Skrevet

Wow.....jeg hadde sf-mål på 22 i uke 23.... Kan det være to der inne??

Skrevet

Neida, er bare en der inne. Har vært på 2 UL kontroller i uke 12-13 pga blødninger.. Men hun legen påpekte da at jeg muligens var kommet ca 2 uker lengre..

Skal på ordinær Ul 18 desember, så da får jeg vite det helt sikkert. :)|

Skrevet

Hei, har en veninne som også lå veldig høyt på målene den første tiden, men hun hadde nokså mange kilo for mye, og det hvar problemet hennes, hun var ikke så lett å måle på. Men det stabiliserte seg etterhvert.

Skrevet

jeg er og laangt over streke, og skraverte feltet etter siste kontroll, er 22 uker på vei...

de fant bare en hos meg, men gud kan det dukke opp flere???

Skrevet

jeg fikk beskjed av symfysemålet ikke har så stor betydning før etter uke 20:) da det er vanskelig å måle og babyen er veldig liten

Skrevet

Man får sikke store mål pga fettet! Det er jo livmor som måles! Man kan fint at liten mage med store mål.. har hatt det selv.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...