*1+1=2 små* Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Var på føden i kveld da, fordi det var ca 3 min mellom riene og jeg tenkte at det var lurt å høre med de....var hos JM på mandag og hadde da 1 cm åpning og var moden...trodde jeg jaffal var LITT lenger på vei.. neida....INGENTING....jada jeg har rier men nei ikke mer enn 1 cm åpning.. så nå sitter jeg her og har sykt vondt men det er bare tull??? Hvordan skal jeg da vite når jeg skal til føden når 3 min ikke er nok? Er vel ca 5 mellom riene nå men de er sterkere enn de var når jeg var på føden kl 1.....*grine*
Minaw Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Uff, hørtes ikke noe godt ut! Med tanke på at riene har blitt sterkere, så skader det jo ikke å ringe føden og spørre? Kan ikke noe om sånt jeg da, men vil jo tro at jo sterkere de er, jo nærmere er fødselen? Lykke til!
*1+1=2 små* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 har nå ligget med rier i ca 5 min. takt siden kl 2....sovner mellom og våkner av neste....fikk beskjed om at det nok kommer til å ta tid og gjøre vondt... men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når de kommer, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:S er så kjedelig å kjøre tilbake, tar 30-40min. for å så måtte dra hjem igjen.... DETTE ER VONDT
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Huff da..... Men hvis det fortsetter slik om et par timer, da hadde jeg ringt og sagt vi var på vei ja! Finnes det ingen der du skal føde du kan evnt "campere" hos hvis du mot formodning skulle bli sendt hjem igjen til da? Krysser fingrene, for du er nok igang nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå