Prish Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 Er det mulig.... Han må stønne og rope så høyt som mulig slik at alle i bygget skal vite at han er heldig som får putta kølla inn i rompa på kompisen sin! Hvem er det han prøver å imponere...??? Det blir rett og slett pinlig å høre på. Er ikke sjalu, fikk meg i går (hahahaha) og vi gjorde det uten at naboene hørte oss ;o)
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Ring politiet,og si du tror noen blir mishandlet. Så rykker de ut, og da må han forklare seg... Kanskje det hjelper?? Eller som sagt før; putt lapp i postkassa hans. Synes det er brudd på vanlig folkeskikk å drive på sånn høylydt i ei blokk.
Prish Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Ja, det begynner faktisk å bli ILLE! Må putte lapp i postkassa. Forslag til hva jeg kan skrive? Han må jo være klar over hvor lytt det er siden ungen her skriker innimellom...
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 "Har deg på opptak,og tenker ringe mora di og spille av dersom du ikke roer deg ned når du driver på"
Prish Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Ha ha ha... Drit bra! Kan også skrive :" vet mora di at du er homo?" Hva viss han ikke blir skremt av at jeg truer med mora hans... Nei, seriøst... må nok snike en påminnelselapp ned i postkassen hans.
mayaya Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Til naboer som ikke husker det; Det skal være stille i bygget etter kl 23. Etter det må sex foregå i stillhet.
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 At han er homo spiller ingen rolle i denne sammenhengen. Hadde han vært hetro,og hatt like høylydt sex, hadde det vært like ille å høre på,vil jeg tro. Hm, bank i veggen,da??? "Hei du, må du roe deg ned!!!!!!Folk vil sove her!!"
Prish Skrevet 30. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2007 Nei, det at han er homo har ikke noe med saken å gjøre. Når jeg likevel skulle true med mora hans, kunne jeg jo likegreit bruke de midlene jeg har.
Prish Skrevet 30. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2007 Mulig diskret tekst til et brev!
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Hva med å sette på veldig høy musikk? Begravelsesmusikk! Eller opera!! .....eller marsjmusikk! Høyeste styrke!
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Evt; nabounderskriftskampanje! ;o) hehehe
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 JAAAAAAAAAA!! Lets sing!!!! Alle sammen; SYNG!!!!!!! Young man, there's no need to feel down I said young man, pick yourself off the ground I said young man, 'cause you're in a new town There's no need to be unhappy Young man, there's a place you can go I said young man, when you're short on your dough You can stay there, and I'm sure you will find Many ways to have a good time It's fun to stay at the YMCA (rpt) They have everything for young men to enjoy You can hang out with all the boys Young man, are you listening to me I said young man, what do you want to be I said young man, you can make real your dreams But you've got to know that one thing No man does it all by himself I said young man, put your pride on the shelf And just go there, to the YMCA I'm sure they can help you today Chorus Young man, I was once in your shoes I said, I was down and out with the blues I felt no man cared if I was alive I felt the whole world was so jive That's when someone came up to me And said young man, take a walk up the street There's a place there called the YMCA They can start you back on your way It's fun to stay at the YMCA (rpt) You can get yourself clean You can have a good meal You can do whatever you feel
mammaen til G & A Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Hva med: Kjempefint at du har sex ofte, men kunne du vaere saa snill aa holde deg noe mere stille paa kvelden.
mayaya Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Hompetitten, hompetatten, hompetittenteia......
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 ...mjølkeruta kommer ifra Stomperud på Heia.... (uff, enn om han heter Per, denne naboen?? haha)
mayaya Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Fnis Hold deg i sengekarmen, lek du er med
Northernlights Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 Nåååååh, der ble du kinkig, synes jeg! :-p
Storebror & Lillesøster Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 hompetitten hompetatten hompetittenteia per kjørte kuken oppi fitta på budeia,og dermed så jokker vi ut og inn,vi jokker ut og inn,vi jokker ut vi jokker inn,vi jokker ut vi jokker inn....tjohei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå