Gå til innhold

Fame-fotografene


nattensDronning

Anbefalte innlegg

er det noen som har vært på den gratis gravid-fotograferingen som det stod om i Gravid bladet?

 

Hvordan funket det, er dere fornøyde?. Måtte dere allikavel kjøpe/betale noe?

(noen som har vært på Fame i Stavanger?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett bilder etter fame fotografering. Fine! Men har hørt rykter om at de i det store og hele blir veldig dyre... Du må kjøpe bildene ferdig innrammet hos dem, og det er jo veldig dyrt i forhold til mange i familien som ønsker å kjøpe selv, eller ønsker å ha like rammer til flere barnebarn f.eks...

 

Ikke vits i å ta gravid bilder hos Fame dersom du tar bilder av barnet et annet sted senere. Studer litt priser før du tar affære. Vi har vært på Kvadratfotografen...veldig fornøyd. Han tar også gratis gravidbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se tilsvarende tråd på 3.tri. Jeg har vært på det og var veldig fornøgd. Fikk 5 bilder som jeg kunne laste ned til pcen min gratis og dermed printe de selv eller evt bestille de fra hvor jeg vil. Med andre ord trenger du ikke kjøpe noe eller legge igjen noe penger hos fame. Du får også en gavesjekk på babyfotografering. Ønsker du å bruke noen av bildene som blir tatt da må du kjøpe de hos fame (tror jeg) og det er nok ganske dyrt. Men viss du vil kan du ta kun gravidbilder og ikke betale en krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Fame i Stavanger og er kjempefornøyde=) bildene ligger på min profil. Betalte ingenting, jeg har fremkalt bildene hos fotoknudsen i ettertid, billigere det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...