Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg er i uke 27 nå.. har kjent flere ganger de siste dagene at jeg får noe som ligner veldig på menssmerter.. nederst i ryggen.. kjenner at det kommer og går noen ganger og så blir det helt borte. noen som har opplevet det samme eller vet hva dette betyr??
glad i mange barn Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 det er ikke kynnnere du kjenner på da? det er helt normalt og kommer og går og det kjennes ut som menssmerter og kan bevege seg bakover mot ryggen,neste gang du kjenner det så kjenn på magen om den blir hard.for då kan det være kynnere
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Nei.. jeg tror ikke det er kynnere. det har jeg hatt en god stund, siden uke 20 ca. kjennes ikke sånn ut.. blir kynnere sterkere eller vondere med tiden da? dette er første gang for meg, jeg har virkelig ikke peilig ;o)
*Super*Mamman* Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Har svart deg på skravlesiden:)
Aprilfrø :) Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Kynnere kjennes vel i magen.. Jeg har bekkenløsning og har til tider smerter i korsryggen... kan jo være det?
BlåklokkaVest Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Kan hende du bør roe ned tempoet noe....Jobber du mye? Stresser du fysisk eller psykisk? Trenger ikke være rier, men ta deg en prat med jordmor for sikkerhets skyld. Jeg har nettopp fått konstantert at jeg har såkalte mase-rier inn i mellom, og de kan sette i gang skikkelige rier. En mase-rie klarer ikke å åpne livmorhalsen, så sådan er de ufarlige i seg selv. Det er hvis de setter i sving skikkelige rier..... Nå har jeg selv roet godt ned denne uken. Har holdt meg hjemme og tatt det med ro, og har ikke hatt en eneste mase-rie! Så det hadde nok en sammenheng med tempoet mitt.... Så nå skal jeg gå ned til 3 arbeidsdager i stedet for 5, og jobbe kun 4 1/2 time hver dag. Så får jeg nå se om det hjelper.... Det er ikke meningen å skremme deg, men skulle det vere mase-rier du har, så er det ikke verdt å ta noen sjangser. For det jeg vet, så kan det hende du holder på å få bekkenløsning? Ta deg en prat med jordmor, så slipper du å gå å lure og engste deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå