Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Lange hengepupper uten BH! Mørke hår i ansiktet. For trange klær. Skitt under neglene. Masse hår under armene og utenfor bikinikanten. Dongri bukser som er skikkelig slappe i ræva. Fettete hår!!! Sminke som ikke er fjernet fra festen i går. Sugemerker på hals og andre steder der det vises.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja!! Hvordan kunne jeg glemme det? Fysj!
EnLitenPrins Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Masse bart Fett hår( Selv om det faktisk kan vær jeg har det selv en dag,får fett hår bare etter 10-11 timer ) Unødvendi kroppshår Sugemerker ja...FYSJ
*Vetlis* Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Kan ikke noe for det, men uansett hva folk synes og mener... Så er nesepiercinger på voksne damer skikkelig lite lekkert!!!! Å det kommer fra ei som faktisk liker piercinger! Men ikke i nesa, å ikke i ansiktet når du er over 30år!!
jaja.. Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Tsss! Hengepuppane: mine er teikn på at eg har båre fram to fantastiske ungar, så dei er to stk veldig gode minner! Feitt hår: heng ein over doskåla morgo og kveld så er vel håret det minste ein bryr seg om... skit under neglene: får ein ofte når ein jobbar og er teikn på at ein ikkje er redd for å ta i eit tak! hår her og der..det er naturleg folkens. Eg reknar med at det er ein grunn til at me er skapt med håret vårt eg. bukser som heng i rumpa; Eg orkar iallefall ikkje kroppsnære bukser for tida, om dei heng litt i rumpa bryr eg meg verkeleg katta om, berre dei ikkje klemmer på magen. Tenk så fantastiske me kvinnfolk er som faktisk kan bære fram eit anna lite menneske. Me er faktisk heilt perfekte skapningar, med alle våre hengepuppar, uynskja hårvekst og svææære dongeribukser. who cares om me har dårlege dagar og ikkje ser vårt beste ut kvar dag. Slike innlegg som dette gir berre spire til dårlig sjølvtillit hos andre kvinner tykkjer eg Gir eit smil til alle oss perfekte skapningar eg , og påstår at eg ikkje ser noko gale med nokon av oss. Me er perfekte akkurat som me er!
bare_blåbær Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Flott innlegg, "jaja.." !!!!! :-) støtter den, jeg!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 sånn tannpynt...hva er det??!! Lite pent med en stein i tanna, spør du meg.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Kan være jeg er litt gretten idag!!!Tidelig på morraen... Men gud for et tullete innlegg.Hvor gammle er dere???? Slutt og bry dere om alle andre og pass heller på dere selv. En ting er og tenke det inni hodet når man ser ``mannen i gata``Men og legge ut et innlegg om temaet...herregud.... For og si det på en annen måte da! Jeg er gravid og litt slapp i endinga noen dager.. Fettete hår;ja Trange klær:ja Bukse som er slapp i ræva;ja Gammal sminke noen dager:JA Skjerp dere!!!! Hilsen morragretten:=/
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 .men du har ikke tannpynt, vel...hehe....Det er jo bare for morro da ;-). Jeg tok det i allefall sånn...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 - Stringtruse som er overfor den korte trange jensen, det er heslig - Drit under neglene Sikkert mer, men det var det jeg kom på nå...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Syns tannpynt er fint jeg...En liten diamant på hjørnetanna.. Har ikke det selv,men har hatt. Men jeg hare piercing i nesa!! Den er en del av meg og kunne aldri ha kvittet meg med den....
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 hehe, jaja, smaken er som baken:-). Men leopardantrekk på damer over 60 er du vel enig i at ikke er særlig flatterende ;-)?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. november 2007 #14 Skrevet 30. november 2007 TRANG stringtruse som er over buksekanten.... som klemmer inn så en normal jente ser lubben ut.... grusomt.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 Hvis de selv føler seg kule og vel i de så driter jeg i hva de går med,de syns sikker noen av klæra jeg går med er helt på vidda... Som du sier smaken er som baken,heldigvis delt i to;=) Hva jeg tenker oppi mitt lille hode er en ting men at voksene mennesker legger ut innlegg om slike ting på en nettside der du har ørten forskjellige mennesketyper,smaker,alder osv det reagerer jeg mere på enn mannen i gata. Nei,ha en fin dag:=)Må på jobb nå der jeg prøver og lære de neste generasjonene at utseende og klær definerer ikke et menneske om det er snilt eller slemt,kul eller grei. At de barna som bare har rosa klær kan også leke med de som har blå dongeri bukse og grønn genser!!
*Vetlis* Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 Lille`mor blir MAMMA 19 feb 08 Jeg har også fett hår, trange klær, gammel sminke og bred rumpe! har ikke hengepupper, men det er vel ikke så lett å få når du normalt ikke kan fylle en A- Cup :-) Men må jeg synes det er fint for det? Hehe ! Er vel en del av det å gå gravid vil jeg tro :-)
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 En gravid kvinne som røyker, eller en kvinne som triller en barnevogn og røyker. DET er det verste!
PlinkiPlonk Skrevet 30. november 2007 #18 Skrevet 30. november 2007 Drita fulle jenter som vakler avgårde i miniskjørt eller stivpynta i julekjolen sin, ser helt grusomt ut. Ser ikke mye lekkert ut.
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 det stygge selvgodet trynet menge får når de føler seg bedre enn alle andre
ALMA1 Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 De med stooor mage som går med en super trang topp nesten rett under puppa......fins mange folk med stor mage sånn er vi skapt,jeg også kan få det ette rjeg har født,meeeeen man må kle seg etter forholda.(så ei dame med det på fest for en stund siden,shita full og hun hang over alle kara der,hadde hun hatt en normal topp/genser så kanskje det hadde blitt napp å,men folka ble jo skremt)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 30. november 2007 #21 Skrevet 30. november 2007 dette var en spesiell tråd... virker nesten som enkelte mener at man skal være perfekte til enhver tid... jeg derimot ser normal ut, har diamant på tanna, noen bukser som slenger osv, men føler ikke at ser dårligere ut enn de man møter på gaten som ser ut som har brukt 4 timer foran speilet om morran for i det hele tatt å kunne gå ut.... dessuten som mor har man andre ting å bruke tiden på enn å se perfekt ut hele tiden... syntes denne tråden var merkelig jeg.. også ble den startet av en jente i tillegg... hva med de som kanskje har det sånn som enkelte av dere skriver som det verste dere kan se på en kvinne... trodde virkelig man hadde andre ting å skrive om enn å trykke andre "ned i søla"... men dette er bare min mening da...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #22 Skrevet 30. november 2007 JA jeg er så enig med deg!!! De som røyker i svangerskapet og når de triller på vogn burde skamme seg, jeg blir så kvalm!
mamman til karen elisabet. Skrevet 30. november 2007 #23 Skrevet 30. november 2007 Er til en vis grad enig om at kansje ikke svarte små hår er noe fint i ansiktet,men nå er jeg en av de som sliter med dette. Husk at det kan være en årsak til dette. I mitt tilfele så har jeg et syndrom som kales PCOS mange som meg sliter faktisk av uønsket hårvekst på grunn av dette.
SuperMoM <3 Skrevet 30. november 2007 #24 Skrevet 30. november 2007 Hva er galt med pynt på tanna da? Jeg har faktisk et gullhjerte på tanna,med en diamant på.(og dette er ekte) Har hatt det siden jeg var 16 år og alle kommenterer hvor fint de synes det er.Det viser ikke hele tiden,kun når jeg smiler.. Hva er galt med det?Kan ikke jeg skjønne.Vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger? De over 30 som har piercinger?Hva når jeg blir over 30 da?Jeg tar ikke ut mine piercinger av den grunn.Hehe.. Jeg har de fordi jeg synes de er fine.Har totalt 15 stk.Og 5 tatoveringer? Driter oppi sånt.. Man er den man er;) Sånn er det bare:)
VåreSøteSmå Skrevet 30. november 2007 #25 Skrevet 30. november 2007 SERIØST!!! Er der virkelig mulig å synke så lavt at man må til liv og nød slenge drit om alt og alle hele tiden?? Kanksje er det en grunn til alt sammen, skal dere trekke de ned i gjørma for det da??? Spiller det noen verdens rolle kordan i helvete folk er eller går kledd. Se dere selv i speilet.Tenke meg at dere finner MANGE feil hos dere selv.Kanskje dere er noen av de med så uendelig høy selvtilitt med trynet dynka i sminke,miniskjørt og sprer bena for 50øre. Ja det høres bedre ut sant? SKJERP dere!!! Slutt å dra andre ned i grøten. Konsentrer dere om dere selv og ikke om alle andre!!! Kankskje har de ikke penger til å kjøpe seg bedre klær, kanskje de ikke har penger til frisør,sliter med fetthår,kanskje det er sykdom som gjør at ting blir slik.Kanskje har man født barn og gitt de sunn morsmelk og puppene blitt sånn,hva ska de gjøre med det da?? Ta lån og kjøpe seg silikonpupper,for at dere ikke syns noe om det?HAHA!! Sånn at dere vet det,sku likt å vist hva mannfolka deres synes. Kan tenke meg de drar i køllen når de er hjemme og koser seg med film og det er søren meg ikke dere de tenker på.Nei det er hun andre dama.Hun PERFEKTE dama, Syte klage dra andre ned i søla,fy søren,går det ann å synke så lavt?? Tenk på at andre faktisk kan bli såret.Faktisk ikke alle som kan noe for det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå