balsam Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 jeg mener bestemt at jeg kjenner en form for liv inne i magen min... liksom som små bobler som sprekker kjempe smått liksom.... er 13 uker på vei og det er nummer 2..... kan det stemme... har kjent dette ved et par anledninger....
Happy H Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 d kan veldig fint stemme!!!!!=) eg kjente d like tidlig m nr 2!!! herlig følelse, så bare nyt den!!!!
balsam Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 syns det var så fryktelig tidlig.... men hva vet vell jeg om dette med nummer 2=)
~sjiraff~ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Det kan stemme, men det kan også være luft. Jeg lå på sofaen med magen bar (drit kvalm) da jeg var 8 uker på vei og så på at hele magen beveget seg som om det skulle være spark, kjentes også ut som spark. Men det var nok bare luft )
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 de sier man kjenner det så mye tidligere fordi man vet hva og hvordan det kjennes siden man har vært gravid før:) kjnte i uke 13 med nr 2 og i uke 11 med nr 3...kan også gå lange perioder der du ikke kjenner noe igjen, men er nok lille spiren du har kjent nå som vil hilse til mamman sin:) 'mimre*
4blågutteøyne Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Stemmer nok det... Med førstemann kjente jeg i uke 22, mens nå kjente jeg i uke 14, klart og tydelig bobler som sprakk helt nederst i magen..
Feit og freidig <3 Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Jeg var på ul i uke 10 m andremann- mens jeg så på skjermen så kjente jeg masse bobling og kiling, he he. JM sa at det IKKE var umulig at jeg kjente det - pga morkakens plassering og at det var andremann. Så hvem vet? Psykisk eller ekte?
Gjest Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Det går helt fint. Denne gangen har jeg kjent liv daglig siden uke 12-13. Forrige gang kjente jeg noe først i uke 19-20 - men så var storebror betydelig roligere inni magen generellt sett enn denne er. Nå er jeg 35 uker.
Eve Dallas Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Absolutt, jeg kjente liv fryktelig tidlig jeg også, og det var med den ene jeg har!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå