flinke jenta mi!!! Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 noe flere? har noen et tips som hjelper?
Erisa* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg er i uke 33, og har dager der magen klør så veldig. Da syns jeg det hjelper å smøre den med litt fet fuktighetskrem og la den lufte seg litt. Hvis det er svangerskapskløe du har, og ikke bare sånn "huden på magen strekker seg og derfor klør det"-kløe, så bør du nevne det for legen din, kanskje det kan være aktuelt å ta en blodprøve.
*Super*Mamman* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Det finnes klødempende salver på apoteket du kan prøve, bla xylocain salve... Ellers så kan det hjelpe å legge på noe kaldt, og å smøre på aloevera gel...
zadine Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Klør også noe helt vanvittig på hele kroppen periodevis. Heldigvis ikke konstant hele dagen, men kan våkne av det på natta. Og klør mye gjennom dagen.
flinke jenta mi!!! Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 har vært i kontakt m legen igjen fikk noen piller som visstnok skulle hjelpe, men har ikke skjedd noe. Så hvis jeg ikke var bedre på mandag skulle jeg til sykehuset for sjekk.
Erisa* Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Tar litt tid før medisinen virker, sikkert. Håper du blir bedre i løpet av helgen!
shimonie Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 hvis det er ursofalk piller du mener, tar det noen dager før de virker. men har hjulpet meg veldig hvertfall! klør nesten ikke nå. bare veldig tørr på magen da, lurer på hva det kommer av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå