nuttegull:) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Samboer jobber i butikk å får lønn 30. hver mnd Vi har vært i tyrkia 3 uker,så i dag fikk han bare lønn for 1 uke,å det var jo ikke så mye. men det vi har trodd hele tiden er jo at vi skulle få lønn den 12 desember også,men nå kommer de og sier at de som jobber på butikken ikke skal få lønn 12 desember men på neste vanlige lønningsdag?????? men betaler de ut 30 desember da??? huff,å nå er vi i minus å skal ha stor julefeiring hær hjemme + julebesøk å får ingen lønn før etter jul:(
BettyBoob Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 det er vanlig at man får utbetalt desemberlønnen før jul....er nok ingen utbetaling 30 desember - det er en søndag..
solstråle69 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Var det 1/2 skatt på November-lønningen da? Og hvorfor trodde dere at det kom en utbetaling den 12.?
mayaya Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Det er jo helt opp til arbeidsgiver det, jeg har vært borti begge deler. 30 desember er jo en hverdag, så hvorfor ikke?
mai mammaen til to Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 30 desember er en søndag... så da blir det vel 28 desember da... men går jo an å søke om forskudd? kipt å bli trekt for ferien... jeg er vant til at man kun får ferie penger i juni jeg så får man betalt ferien og
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Men er det ikke sånn at når det er halv skatt i desember, så utbetaler de før den vanlige utbetalingsdatoen. Det gjorde de i hvertfall på min jobb, fikk des. lønningen halvveis 14/15 des. når jeg hadde utbetaling til vanlig i slutten av mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå