Gå til innhold

Så er 2 års dagen her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men bursdagskrone i barnehagen, sang og heising av flagg :)

Venner, tanter, onkler og besteforeldre feiret henne tidligere i uka.

For et år siden, på 1 års dagen, var hun fortsatt en baby. Ålte seg såvidt bortover gulvet, reiste seg knapt nok opp ved bord og stoler.

I dag løper hun rundt, gjør små forsøk på å hoppe (føttene går ikke helt klar av gulvet ennå), spiser og drikker selv, og ordene begynner virkelig å løsne.

Fortsatt er hun ikke så glad i mat, men heldigvis - og bank i bordet - er det nå et par måneder siden hun kastet opp maten, selv om hun fortsatt spytter ut ganske mye.

Hun viser nå glede og lyst av å se mat på bordet, i stedet for å snu seg vekk i nærmest brekninger.

Småspist og liten er hun, men likevel, de siste 3-4 månedene har vi fått ei "ny" jente i huset.

Deler av framgangen tilegner jeg barnehagen, alt hun har sett og lært av de andre barna og de ansatte. Hun har fått nye impulser, inntrykk og noe å strekke seg mot.

I dag er jeg en utrolig stolt mamma. Jeg er glad. Jeg har det godt, og føler at jeg er mer ovenpå situasjonen enn jeg har vært tidligere. Verkingen i skuldrene er nesten borte.

Nå er jeg sikker på at vi skal klare oss godt.

Gratulerer med dagen, jenta mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer igjen.

Tiden går så utrolig fort, min yngste er nå 16 månder (i dag) Føles litt rart å ikke ha baby lenger.

Så godt at det går litt lettere nå, håper det bare blir bedre og bedre...

Skrevet

Herregud, vet ikke hva det er med meg, men hun er altså 15 månder i dag, ikke 16 månder.

Skrevet

GRATULERER så mye med 2 års dagen, dattern min var 8 mnd (korrigert 5 1/2 mnd) på din datters 2 års dag:) Tiden går så utrolig fort, gøy å høre at det går så bra.

Skrevet

Gratulerer med dagen til dere alle: )

Godt å høre at det er i ferd med å ordne seg ift. spiseproblemene til vesla, og at kaste opp-perioden ser ut til å være over: )

Småspiste og nette vil de vel være i overskuelig fremtid antakelig, begge våre to småtroll.

Godt også å høre at uroligheten og usikkerheten har sluppet det verste taket - det er så utrolig herlig når vissheten om at dette vil gå fint brer seg i ens hjerte og sinn; )

Skrevet

Jaaa, takk :) Det er herlig...

Trodde nesten at ikke dagen skulle komme at jeg virkelig kunne nyte dette her, men... *snufs*.. det er herlig :-D

Hvordan går det med Victor da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...