Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Men bursdagskrone i barnehagen, sang og heising av flagg Venner, tanter, onkler og besteforeldre feiret henne tidligere i uka. For et år siden, på 1 års dagen, var hun fortsatt en baby. Ålte seg såvidt bortover gulvet, reiste seg knapt nok opp ved bord og stoler. I dag løper hun rundt, gjør små forsøk på å hoppe (føttene går ikke helt klar av gulvet ennå), spiser og drikker selv, og ordene begynner virkelig å løsne. Fortsatt er hun ikke så glad i mat, men heldigvis - og bank i bordet - er det nå et par måneder siden hun kastet opp maten, selv om hun fortsatt spytter ut ganske mye. Hun viser nå glede og lyst av å se mat på bordet, i stedet for å snu seg vekk i nærmest brekninger. Småspist og liten er hun, men likevel, de siste 3-4 månedene har vi fått ei "ny" jente i huset. Deler av framgangen tilegner jeg barnehagen, alt hun har sett og lært av de andre barna og de ansatte. Hun har fått nye impulser, inntrykk og noe å strekke seg mot. I dag er jeg en utrolig stolt mamma. Jeg er glad. Jeg har det godt, og føler at jeg er mer ovenpå situasjonen enn jeg har vært tidligere. Verkingen i skuldrene er nesten borte. Nå er jeg sikker på at vi skal klare oss godt. Gratulerer med dagen, jenta mi.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 Gratulerer igjen. Tiden går så utrolig fort, min yngste er nå 16 månder (i dag) Føles litt rart å ikke ha baby lenger. Så godt at det går litt lettere nå, håper det bare blir bedre og bedre...
Gjest Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Herregud, vet ikke hva det er med meg, men hun er altså 15 månder i dag, ikke 16 månder.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 GRATULERER så mye med 2 års dagen, dattern min var 8 mnd (korrigert 5 1/2 mnd) på din datters 2 års dag:) Tiden går så utrolig fort, gøy å høre at det går så bra.
*Maggi* Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Gratulerer med dagen til dere alle: ) Godt å høre at det er i ferd med å ordne seg ift. spiseproblemene til vesla, og at kaste opp-perioden ser ut til å være over: ) Småspiste og nette vil de vel være i overskuelig fremtid antakelig, begge våre to småtroll. Godt også å høre at uroligheten og usikkerheten har sluppet det verste taket - det er så utrolig herlig når vissheten om at dette vil gå fint brer seg i ens hjerte og sinn; )
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Jaaa, takk Det er herlig... Trodde nesten at ikke dagen skulle komme at jeg virkelig kunne nyte dette her, men... *snufs*.. det er herlig :-D Hvordan går det med Victor da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå