Makko med to små gutter Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Må bare fortelle det til noen! Neida jeg er ikke gravid.... desverre (ikke det at jeg ikke håper at det er det kvamlen skylles!). Har bare vært så sinnsykt kvalm de siste 4 mnd! Og det har bare blitt gradvis verre. I går lurte jeg på om jeg skulle gå hjem fra jobb... Men i dag, har jeg ikke vært en eneste gang :-) Siden jeg ikke er gravid får jeg ta med meg de lyspunktene jeg har!
Happy-Mama:) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hehe:p jeg har også vært småkvalm, men bare den siste uken... hadde el på mandag (tror jeg), men tror ikke jeg er gravid... har likevel litt andre symptom (svimmelhet, ørhet og sånne ting...) tør ikke håpe for mye... men vil være gravid:D
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg gikk også rundt og spydde og var kvalm i noen mnd ble tilogmed lagt inn he he pga dehydrering tilslutt....tok det som en forberedelse til å være gravid.... hos meg var det en dum urinveisinfeksjon som ikke ble behandlet og når jeg først ble behandlet sugde penicillinen meg tom for jern og folinsyre....gud så ødelagt jeg var....på det verste mellom spyingen lovte jeg min samboer at datteren vår fikk takk bli enebarn....ha ha ........men det har vi glemt.......til neste gang....he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå