linda_helene Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg har mistet den ene flotte øredobben som jeg har fått av gubben. En med både hvitt og gul gull og med diamanter i jeg hadde begge på meg her forleden, og i morges fant jeg bare den ene... er det noen som kan se den andre? f,dato. 04.08.82 hadde noen giddet å spå meg, hadde eg blitt meget glad. på forhånd takk.... det haster da eg ikkje vil støvsuge hjemme før eg har funnet den :/
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 jeg er ikke så god til dette men kan prøve.. jeg føler at den ligger under ett nattbord eller noe som ligner det vertfall...under stolbeinet der på en måte...får opp at fargen på dette møbelet er mørk (mørk eik eller noe) hmm..spennende og se om du finner det:) klem... (ps takk for tilbakemelding)
linda_helene Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 takk for hjelpen da skal jeg lete der når jeg kommer hjem.. tror jeg vet hvilken benk du mener
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 bra:) gi meg en tilbakemelding da:)
linda_helene Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 nope.. nå har jeg letet under den benken/nattbordet du trodde du så den under...! *sukk* ser du den en annen plass? ellers har jeg også rotet bort nøklene mine, og et par adapter til en vogn sullehue... å neida... :-p
linda_helene Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 vet du hvordan dette plagget ser ut???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå