Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 bena og armene sovner mye fortere nå liksom... kjenner ofte de når jeg ligger i ro at jeg får stikkninger og slik og at enten en arm eller noe "detter vekk" noen flere?
lille oscar + bebis Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 lurer på det samme... vokner ofte om nettene for at armen har sovnet, og jeg har ikke ligget i noen spesielt avklemmt stilling... såå... jeg dytter denne opp til dere som vet:)
Lillemann blir storebror! Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 ja dette e noe som eg å lurer på... synes d e helt utroli merkeli.. kan ligge nesten me armene ved siden av kroppen eller kanskje me den ene oppå magen mens eg sover... åså våkner eg av at den ene sover som bare d... d e så utroli merkeli... ska ingenting til før alt bare sover... hehe... no ska d jo heller ikke akkurat noe til før eg sover heller, men d e jo en an sak... hehe... : )
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 JEG VET, JEG VET, JEG VET:):) hehe neida, ikke helt men, jeg leste om det en plass, mulig det var på babyverden, men pga att blodet strømmer inn i livmora å livmora er blitt større, å att livmora presser på ett eller annet nedi der, som fører til at blodtilførselen blir svakere!!! derfor mister man ofte følelsen i ben og armer, jeg kan foreksempel ikke sikke rett opp og ned i sofaen, da dovner bena bort..... sitt med bena hevet, dette hindrer også vannansamling:) gå inn på babyverden.no, les uke for uke, å bla deg helt nederst, der det står relaterte linker, tror det skal stå der en plass.... men husker ikke hvilken uke!!!
Axus' girlfriend Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Har dere lavt blodtrykk under graviditeten nå?Det har nemmelig jeg, og plages med at føttene sovner hele tiden. Så det har nok litt med det å gjøre - kreves mer for at blodet kommer seg opp fra føttene/hendene når trykket fra hjertet er så lavt. Prøv å stram litt muskulatur i ny og ne, da blir plodet pumpet oppover at musklene kontraherer. Ikke farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå