Gå til innhold

uvel,svimmel og tung pust!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg så merkelig i det siste.Er mye uggen i kroppen,føler jeg ikke får pustet ordentlig og er lettere svimmel og rar!

Har vært hos lege sjekka blod,urin osv..Har ikke hørt om noen mangler(blodprøven) Og var grei urin,litt protein...

Går på blodfortynnende sprøyter fordi jeg har hatt blodpropp før...

er engstelig,redd for å få blodpropp eller svangerskapsforgiftning og slikt..

Noen som har hatt noe av de samme plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat som jeg sklle skrevet overskriften selv, legen fann ingenting i veien med meg så jeg ble lettet men litt oppgitt og at det ikke hvar noen grunn. Men han trodde jeg stresset for mye..

Skrevet

Hei:)

Ja det er rart dette.Og ekkelt!

Jeg stresser ikke så mye fysisk,men er jo konstant bekymra så kanskje det og virker inn på kroppen...

Skrevet

Hvordan merker man at man fått en propp? Vet jeg høres litt paranoid ut men nå fikk jeg jo muligheten å spørre en ekspert! :)

Venster-armen er helt nummen, har vært det i hele dag. Klarer fint å bevege den men det føles ut som om jeg har en alt for trang jakke på. Eller som når man sjekker blodtrykket med et sånt pumpebånd eller håller armen over hodet litt for lenge. Jeg må skrive med høyre hånden for det begynner å prikke skikkelig hvis jeg ikke lar den henge ned.

Mitt blodtrykk er litt i laveste laget. Men ikke ekstremlavt. Normalvekt.

Veldig takknemlig for svar!

Skrevet

Jeg har disse symptomene du (anonym) beskriver som aura før migrene. Ikke sikkert det er det du har,men er en mulighet. Aura kan du få uten hodepine også.

Ellers har jeg samme symptom som HI. Får ofte bølger med svimmel og uvel, og føler jeg ikke får nokluft. Har hatt det sånn i alle mine svangerskap, og tror rett og slett det er en vanlig greie. Kanskje kroppen som ber oss roe ned og slappe av litt:)

Skrevet

Jag tror att dessa plågor beror på ångest, panikångest.

har varit väldigt mycket plågad med det i mitt liv när jag inte varit gravid och det är precis så som du beskriver.

Det är oerhört vanligt att få när man är gravid så det är troligt att det är det.

Du har ju fått uteslutet att det är något "allvarligt"

Du kan ju nämna det för din läkare och höra vad han tror och få hjälp!

Skrevet

Hei:)

Jeg fikk en blodpropp i venstre låret mitt for to år siden(pga p-piller)

Her er symptomene jeg fikk:

- Sterk smerte i lysken på venstre side

-svimmelhet av å stå oppreist

-beinet begynte å hovne opp og bli rødt

Mest typiske tegn på blodpropp er at man hovner opp. Man merker ganske godt når det er dette.

Håper du fikk litt svar på dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...